Wednesday, March 3, 2010

road-trip till stockholm


Kanske inte laglösa men ändå lite utanför det vanliga livet :-)
Så kändes det när vi drog till Stockholm i torsdags, jag och webb-strategen/goda vännen Darryl.
För tåget gick inte att lite på och jobbet skulle genomföras... (fotografering på Café Opera för Mediamecca)
Så det var lika bra att göra det bästa av situationen! -Åh det gjorde vi. Jag kan verkligen rekommendera en "road-trip" om så bara till Svenljunga... (ja, vet... men road-trip låter så mycket häftigare än bilresa, åh det gäller ju att bygga upp en känsla och vi ville ha lite känsla av frihet och ungdom)
Att jag landade i min säng kl 02.30 helt slut efter 90 mils bilkörning på samma dag och min mag full av äcklig snabbmat är ju ett pris man får betala :-) för lite ungdomlig frihetskänsla!

No comments:

Post a Comment