Tuesday, January 12, 2010

pussas bör man annars dör man :-)

Att 2010 skall gå i kärlekens tecken har jag bestämt sedan länge.
För kärlek känns lite underskattat.
Det gäller ju bara att ta tillfället i akt och hitta de där små guldkornen som gör att kärleken blomstrar, åh jag har hittat ett!
Utspridda över stan hittar man PUSSTATIONER - är inte idén genialisk? För det kan faktiskt vara lätt att glömma av att pussas, för en del i alla fall.... Åh då är ju en liten station, där man kan stanna till och pussas helt perfekt!
Så passa på kära göteborgare, besökare och alla andra som vandrar på stadens gator att utnyttja denna galet bra ide. -Vem ni skall trycka era kärlekskranka läppar mot? -Ja det får ni bestämma helt själva!
-Jag för min del vet precis vem jag skall pussa :-)

No comments:

Post a Comment