Thursday, January 21, 2010

är jag bigamist?


Jag är ihop med en o kär i en annan.... kär o kär, kanske inte kär, men helt såld!!!
Åh jag kan onekligen vara ensam. Det stör mig inte det minsta att fler (både män och kvinnor) fallit för det här mannen/myten/människan, för det här är den mest oskyldiga lilla flört man kan tänka sig. otrohet - usch o fy. Verkligen inget bra.
Men det här är något helt annat.
Jag lovar att det hade du också - fallit pladask alltså - om du varit där. Igår, på P3 GULD i Skandinavium och den jag föll för är Göteborgs allra klarast lysande stjärna; Timo Räisänen.
Han väckte modersinstinkten med sina trevande osammanhängande påor, beundran när han lyckades få den ganska sega publiken att vissla o skrika åt knasiga skämt, avund när han hängde som en vante i Sveriges starkaste famn (magnus samuelsson) men han väckte ngt helt annat :-) när han klev upp på scenen i bodypaintad jeanskostym åh allt syntes, så där lagom :-) ni vet vad jag menar tjejer!!!
Sen är han ju inte bara söt, rapp och rolig - han gör förbannat bra musik också!!

Kvällens vinnare; Lars Winnerbäck
Kvällens vinnare nr 2
Sååå snygg scendekor

No comments:

Post a Comment